صفحه اصلی علاقه مندی0 سبد خرید0 تلفن Custom

روش های ارسال کالا

تاریخ ارسال سفارشات 

سفارشات ثبت شده در هر روز، 24 الی 48 ساعت بعد از ثبت سفارش در سایت عطاریکا ، طبق هماهنگی با مشتری ارسال خواهد شد.

مشتریان عزیزی که تمایل دارند سفارش خود را همان روز تحویل بگیرند، پس از ثبت سفارش و پرداخت به صورت اینترنتی یا کارت به کارت با شماره 09127074110 جهت هماهنگی ارسال سفارش خود با الوپیک یا اسنپ باکس تماس حاصل فرمایند.

ارسال فوری سفارشات (به غیر از تعطیلات رسمی، جمعه‌ها و همچنین ساعت 17:00 هر روز به بعد) حداکثر 3 ساعت کاری از زمان قطعی نمودن و تسویه سفارش، با هزینه ارسال مطابق با تعرفه قیمت اسنپ باکس و الو پیک ارسال خواهد شد. 

زمان تحویل سفارشات شهرستان

سفارشات شهرستان پس از پردازش سفارش و تحویل به اداره پست، با توجه به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 2 الی 5 روز کاری، تحویل گیرنده خواهد شد.

هزینه ارسال سفارشات شهرستان

هزینه ارسال سفارش به شهرستان ها بر اساس وزن بسته پستی محاسبه می شود که در زمان ثبت سفارش در سایت برای مشتری محاسبه خواهد شد.

سفارشات در روز های تعطیل، پنجشنبه و جمعه ها

سفارشات ثبت شده در ایام ذکر شده، در اولین روز کاری نسبت به اولویت سفارش، برای مشتری ارسال خواهد شد.

نکات مهم در زمان تحویل گرفتن کالا

  • مشتریان قبل از تحویل کالا تمام موارد را با فاکتور چک کرده و سپس رسید تحویل کالا را امضا کنند. 

  • برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان، در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت با کارشناسان ما از طریق شماره 09127074110 تماس حاصل کرده و مورد را اطلاع دهید.

  •  در ادامه هماهنگی عودت کالا و تحویل به پست با هزینه عطاریکا انجام می شود و بعد از دریافت کالای مرجوعی، هزینه و یا کالای جایگزین ارسال خواهد شد.