صفحه اصلی علاقه مندی0 سبد خرید0 تلفن Custom
قوی ترین قرص های لاغری گیاهی

قوی ترین قرص های لاغری گیاهی

کاهش وزن می‌تواند یک فرایند چالش‌برانگیز باشد، به‌خصوص اگر

بهترین قرص های لاغری گیاهی

کاهش وزن می‌تواند یک فرایند چالش‌برانگیز باشد، به‌خصوص اگر با افزایش سن و کاهش سوخت‌وساز بدن همراه باشد. اگر متابولیسم کندی دارید، با هوس‌های غذایی مبارزه می‌کنید یا چربی‌های سرسختی دارید که از بین نمی‌روند، امروزه بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی برای کاهش وزن وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. بااین‌حال، با وجود ده‌ها مکمل کاهش وزن مختلف در بازار، انتخاب بهترین قرص‌ های گیاهی برای لاغری می‌تواند کاری طاقت‌فرسا به نظر برسد.

ما اینجا هستیم تا برای کمک به شما در یافتن یک محصول کاهش وزن که واقعاً اثربخشی داشته باشد و جز بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی در بازار  باشند را معرفی کنیم. ما  در اینجا هر قرص کاهش وزن را بر اساس عوامل مختلفی از جمله مواد تشکیل‌دهنده و میزان اثربخشی، بررسی کردیم. پس در ادامه با عطاریکا همراه باشید.

قرص‌های لاغری گیاهی چگونه در کاهش وزن کمک می‌کنند؟

اگر با وزن خود مشکل دارید و با کم‌کردن آن دست‌وپنجه نرم می‌کنید و به دنبال محصولی برای شروع کاهش وزن هستید باید گفت که به‌جای مصرف داروهای شیمیایی که گاهی  ترکیبات مضر دارند سری به قرص‌ های لاغری گیاهی معتبر بزنید. بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی می‌توانند به شما در سوزاندن چربی‌های سرسخت بدن، افزایش متابولیسم، کاهش میل به غذا و افزایش سطح انرژی کمک کنند. از همه مهم‌تر این است که این قرص‌های رژیمی حاوی 100٪ مواد طبیعی بوده و تضمین می‌کنند که به‌درستی کار کنند و سیستم بدن شما را مختل نکنند.

انواع مختلف مکمل‌ها برای کاهش وزن

امروزه بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی در داروخانه و بازار وجود دارند که دارای انواع مختلفی هستند و  هرکدام از آن‌ها در کنار شباهت‌هایی که دارند عملکرد متفاوتی نیز  با یکدیگر دارند. به طور مثال برخی متابولیسم را افزایش می‌دهند، برخی دیگر به‌عنوان سرکوب‌کننده اشتها عمل می‌کنند و برخی به کاهش چربی کمک می‌کنند. تعیین نوع قرص لاغری موردنیاز می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر انتخاب کنید و در نهایت بهترین نتیجه را کسب کنید. پس بیایید انواع مختلف قرص‌های کاهش وزن که به‌عنوان  بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی از آن‌ها یاد می‌شود را با جزئیات بیشتری موردبحث قرار دهیم.

قرص اسلیم کوئیک گل دارو برای کاهش وزن سریع بدون عوارض

چربی‌سوزهای ترموژنیک

چربی‌سوز ترموژنیک یکی از محبوب‌ترین انواع قرص‌های کاهش وزن است.ترموژنز فرایند تولید گرما توسط بدن شما است. هنگامی که غذاهایی می‌خورید که فرایند گرمازایی شما را آغاز می‌کنند، بدن شما شروع به سوزاندن کالری بیشتری می‌کند و به کاهش چربی بدن کمک می‌کند.

اگر می‌خواهید چربی‌های سرسخت شکم را بسوزانید یا به کاهش چربی کل بدن برسید، به دنبال بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی با خواص ترموژنیک باشید.

داروهای سرکوب‌کننده اشتها

سرکوب‌کننده اشتها نوعی قرص کاهش وزن است که به کاهش اشتها و میل به غذا کمک می‌کند و در نتیجه کالری کمتری مصرف می‌کنید. با کاهش کالری دریافتی، داروهای سرکوب‌کننده اشتها می‌توانند به کاهش وزن سریع‌تر کمک کنند.

یکی از مهم‌ترین و اغلب چالش‌برانگیزترین جنبه‌های کاهش وزن سوزاندن کالری بیشتر از آنچه دریافت می‌کنید است. مطالعات متعددی از این مفهوم حمایت کرده‌اند که کم خوردن با کمبود کالری می‌تواند تلاش شما برای چربی‌سوزی و کالری‌سوزی را به حداکثر برساند و به شما کمک می‌کند وزن بدن را از دست بدهید.

خرید آنلاین قرص فت برنر اونسن

یکی از راه‌های مبارزه با چالش کاهش مصرف غذا، مصرف بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی بدون عوارض است که اشتهای شما را سرکوب کرده و از افزایش وزن جلوگیری ‌کند؛ بنابراین اگر با رعایت یک رژیم غذایی کم کالری مشکل دارید، مصرف بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی که کاهش‌دهنده اشتها باشد می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

مسدودکننده‌های کربوهیدرات

قرص‌های لاغری ممانعت کننده از جذب کربوهیدرات نوعی قرص کاهش وزن است که آنزیم‌های موردنیاز برای هضم و تجزیه کربوهیدرات‌های پیچیده را مهار می‌کند. مسدودکردن این آنزیم‌ها باعث می‌شود کربوهیدرات‌های پیچیده مستقیماً به روده بزرگ شما منتقل شوند و به کاهش وزن شما کمک کنند.

محدودکردن مصرف کربوهیدرات یکی از جنبه‌های مهم کاهش وزن و چربی‌های اضافی است، اما اگر هر از چند گاهی کربوهیدرات مصرف می‌کنید، می‌توانید به یک قرص رژیمی مسدودکننده کربوهیدرات اعتماد کنید تا از کمک به افزایش وزن شما جلوگیری کنید.

ترکیبات محبوب بهترین قرص‌های گیاهی لاغری

ترکیبات محبوب بهترین قرص‌ های گیاهی لاغری در لیست ما ممکن است حاوی برخی از مواد طبیعی باشد که شما با آنها آشنا نیستید. اگر از فواید گیاهانی مثل کتون‌های تمشک یا دانه‌های قهوه سبز اطلاعی ندارید، نگران نباشید. ما در ادامه درباره این که چگونه این مواد موجود در قرص‌های رژیمی می‌توانند به کاهش چربی کمک کنند صحبت کرده‌ایم.

دمنوش چای سبز می‌تواند در کاهش اشتها و لاغری موثر باشد

عصاره چای سبز

عصاره چای سبز یک عنصر محبوب در بسیاری از بهترین قرص‌ های گیاهی لاغری است. عصاره چای سبز می‌تواند به روش‌های مختلف به کاهش وزن شما کمک کند.

اول اینکه چای سبز حاوی آنتی‌اکسیدان است که به اکسیداسیون چربی کمک می‌کند. اکسیداسیون چربی فرایندی است که بدن شما برای تجزیه اسیدهای چرب انجام می‌دهد. عملکرد، چای سبز به‌گونه‌ای است که  سوخت‌وساز بدن شما تحریک می‌کند و به شما کمک می‌کند چربی بیشتری بسوزانید. همچنین چای سبز همچنین دارای مقدار کمی کافئین است که به شما انرژی می‌دهد، اشتهای شما را سرکوب می‌کند و گرمازایی را آغاز می‌کند.

کافئین

کافئین یک ماده معمولی است که در بسیاری از قرص‌ های لاغری گیاهی قوی یافت می‌شود. کافئین چندین مزیت قابل‌توجه برای کاهش وزن مانند افزایش متابولیسم، انرژی بخشیدن به بدن شما، سرکوب اشتها و سوزاندن چربی دارد. به‌جای مصرف کافئین از طریق نوشیدنی قهوه سرد شیرین، می‌توانید یکی از بهترین قرص‌ های گیاهی لاغری طبیعی در بازار موجود را مصرف کنید و از همان فواید بدون کالری اضافه بهره‌مند شوید.

اسید لینولئیک مزدوج

اسید لینولئیک مزدوج (CLA) به‌عنوان یک عنصر مؤثر قرص‌های رژیمی معرفی می‌شود که می‌تواند به افراد در کاهش چربی و حفظ توده عضلانی بدون چربی کمک کند. یک اسید چرب ضروری است که از گوشت گاو و محصولات لبنی به دست می‌آید. اگرچه تحقیقات بیشتری موردنیاز است، برخی از مطالعات نشان می‌دهد که CLA ممکن است به بهبود ترکیب بدن و کمک به کاهش وزن کمک کند.

عصاره گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا یک ماده کاهش وزن محبوب است که در بسیاری از بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی گنجانده شده است. اعتقاد بر این است که گارسینیا کامبوجیا می‌تواند به جلوگیری از تولید چربی در بدن و سرکوب اشتهای شما کمک کند. ماده فعال گارسینیا کامبوجیا هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) است. HCA ظاهراً آنزیمی به نام سیترات لیاز را که بدن ما از آن برای تولید چربی استفاده می‌کند مسدود می‌کند. HCA همچنین سطح سروتونین، یک ماده شیمیایی مهم در مغز را افزایش می‌دهد. با افزایش سطح سروتونین، شما کمتر احساس گرسنگی می‌کنید و در نهایت میل به خوردن در شما از بین می‌رود.

عصاره دانه قهوه سبز

دانه قهوه سبز شکل بوداده نشده دانه قهوه است. عصاره این ماده می‌تواند با افزایش چربی‌سوزی و مسدودکردن هضم کربوهیدرات‌ها در روده به کاهش چربی شکم کمک کند.عصاره دانه قهوه سبز سطح قند خون را کاهش داده و فشارخون بالا را کاهش می‌دهد. نگه‌داشتن قند خون و فشارخون در محدوده سالم می‌تواند کاهش وزن بدن را در مقایسه با افراد مبتلا به فشارخون و قند بالا آسان‌تر کند.

مکمل گلوکومانان برای لاغری و کاهش وزن

گلوکومانان

بسیاری از بهترین داروهای سرکوب‌کننده اشتها و قرص‌های کاهش وزن طبیعی شامل گلوکومانان به دلیل اثرات سرکوب‌کننده اشتها هستند. گلوکومانان با سرکوب‌کردن اشتها به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر به رژیم غذایی کم کالری پایبند باشید. مصرف مکمل با گلوکومانان همچنین می‌تواند به کنترل سطح قند خون، یکی از اجزای حیاتی کاهش وزن است، کمک کند.

کتون تمشک

بسیاری از بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی شامل کتون تمشک در فرمول‌های خود هستند. کتون‌های تمشک ماده‌ای است که در تمشک قرمز و سایر میوه‌ها مثل فلفل چیلی و قرمز یافت می‌شود. اعتقاد بر این است که کتون تمشک با افزایش متابولیسم، سوزاندن چربی و کاهش اشتها به کاهش وزن کمک می‌کند.

پرفروش‌ترین قرص‌های لاغری گیاهی

در ادامه به معرفی برخی پرفروش‌ترین و بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی می‌پردازیم:

قرص ادیوس

ادیوس نوعی داروی لاغری گیاهی محسوب می‌شود که با افزایش سوخت‌وساز و متابولیسم بدن باعث ازبین‌رفتن چربی‌ها می‌شود. مواد تشکیل‌دهنده اصلی این قرص گیاهی جلبک دریایی است. کار اصلی جلبک دریایی افزایش سوخت‌وساز بدن است. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیری بهتر است قرص ادیوس در کنار برنامه غذایی و یک ورزش مناسب مصرف کنید.زیرا ادعا این قرص این است که اگر ورزش و یک رژیم غذایی مناسب نداشته باشید مصرف این قرص فایده چندانی نخواهد داشت.

قرص اسلیم مکس

قرص لاغری اسلیم مکس به دلیل ترکیبات گیاهی دارد برای کاهش وزن و توده‌های چربی مؤثر است. اسلیم مکس جزو بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی محسوب می‌شود؛ زیرا که باعث افزایش کلسترول خوب خون و کاهش کلسترول بد خون هم می‌شود.

ترکیبات اصلی این قرص لاغری از چهار گیاه مفید مثل تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی تشکیل شده است. همه این گیاهان برای کاهش اشتها کاهش، کاهش جذب چربی و افزایش چربی‌سوزی در بدن مفید هستند.

قرص اسلیم کوئیک

قرص لاغری اسلیم کوئیک دارای عصاره کرفس و شیوید بوده و بر روی عدم اشتها و غذاخوردن تأثیرگذار است. شما با میل‌کردن این قرص قبل از وعده‌غذای اصلی احساس سیری خواهید کرد در نتیجه میل به خوردن حجم غذای کمتری خواهید داشت.

اسلیم کوئیک یکی از محصولات شرکت داروسازی گل دارو است که با تولید بهترین قرص های لاغری گیاهی ایرانی باکیفیت بسیار بالا معروف شده است.

قرص لاغری هزال

قرص لاغری هزال از گیاهان مثل زنیان، زیره سیاه و رازیانه ساخته شده است. به دلیل این ترکیبات قوی قرص هزال جز بهترین قرص‌های لاغری گیاهی و تضمینی بوده که به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود. اما به‌خاطر اینکه این قرص چربی‌ها را بسیار سریع دفع می‌کند بعد از تمام‌شدن دوره مصرف و قطع این دارو عوارضی مثل عدم جذب ویتامین‌های محلول در چربی بروز خواهد کرد.

قرص لاغری دایان فیت برای کاهش وزن فوری و بدون عارضه موثر است

قرص لاغری دایان فیت

فرمولاسیون این داروی گیاهی به‌گونه‌ای است که در مدت بسیار کوتاه شاهد کاهش وزن خود خواهید شد. قرص دایان فیت حاوی مواد کاملاً گیاهی مثل زیره سیاه، رازیانه، زنیان، مرزنجوش و لاک مغسول است. این فراورده کاملاً گیاهی بوده و هیچ افزودنی شیمیایی در آن وجود ندارد. با خوردن این قرص قبل از ناهار و شام نتایج مؤثر آن که کنترل احساس گرسنگی است را مشاهده خواهید کرد.

خرید آنلاین قرص لاغری دایان فیت

کپسول کربو اسلیم هلث اید

کپسول کربو اسلیم هلث اید را می‌توان به‌عنوان جز  بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی معرفی کرد. این محصول ترکیبی از عصاره چای سبز، ماده معدنی کروم و عصاره لوبیای قرمز که خاصیت چربی‌سوزی و کنترل اشتها را دارند تشکیل شده است. یکی از دلایل مهم که باعث شده کپسول اسلیم هلث اید جز بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی شناخته شود این است که بیماران مبتلا به دیابت، گیاهخواران و کسانی که حساسیت به لاکتوز دارند می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

عوارض قرص‌های لاغری گیاهی

در کنار تمامی مزایای بهترین قرص‌ های لاغری گیاهی ممکن است عوارض جزئی هم مشاهده کنید مثل:

استرس

بی‌خوابی (خرید قرص ملاتونین)

تپش قلب

سرگیجه

استفراغ

افزایش فشارخون (راه های کاهش فشار خون)

کم‌آبی بدن

اگر تصمیم گرفتید که برای لاغری از قرص‌های رژیمی و گیاهی استفاده کنید ترکیبات تشکیل‌دهنده آن را قبل از استفاده بررسی کنید. بهترین راه برای جلوگیری از عوارضی قرص‌های گیاهی این است که زیر نظر پزشک متخصص و همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش استفاده کنید. داشتن برنامه ورزشی منظم و مصرف قرص های لاغری، باعث تسریع فرآیند چربی سوزی می‌شود.

نویسنده
نویسنده
مقالات: 11

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *